:: دوره 23، شماره 248 - ( 10-1391 ) ::
جلد 23 شماره 248 صفحات 78-80 برگشت به فهرست نسخه ها
استراتژی بازاریابی (بخش سوم)
سید محمود حافظ ، امید روستا
مدیر برنامه ریزی بازاریابی شرکت نوند ندای آسیا ، mahmoud.hafez@navand.co
چکیده:   (2835 مشاهده)
همان گونه که در بخش های اول و دوم این مظلب خواندید ، قرار است در هر شماره تدبیر به چند پرسش از یکصد پرسش اساسی برای توسعه یک استراتژی موفق در حوزه بازاریابی پاسخ داده شود. در این بخش که سومین بخش از مطلب راهبر‌دهای بازاریابی است، چند پرسش دیگر همراه با پاسخ که در حوزه توسعه استراتژی‌های بازاریابی مطرح شده‌اند، ارائه می‌شود.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: ۱۳۹۲/۶/۵ | پذیرش: ۱۳۹۳/۶/۱۷ | انتشار: ۱۳۹۳/۶/۱۷
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


حافظ سید محمود، روستا امید. استراتژی بازاریابی (بخش سوم). 1. 1391; 23 (248) :78-80

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1323-fa.html



دوره 23، شماره 248 - ( 10-1391 ) برگشت به فهرست نسخه ها