دوره 24، شماره 254 - ( 5-1392 )                   جلد 24 شماره 254 صفحات 62-61 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب‌و‌کارهای کوچک: 10 سـؤال که بــاید در زمــان قیمت‌گذاری محصولتان از خود بپرسید. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1392; 24 (254) :61-62

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1343-fa.html


، gholizadeh.ir
چکیده:   (4368 مشاهده)
داشتن محصولات و خدمات عالی به خودی خود تضمین‌کننده‌‌ موفقیت نیست؛ بلکه لازم است آن‌ها را به درستی قیمت‌گذاری کنید. این امر نیازمند داشتن شناخت مناسب از مشتریان‌ و دانستن این نکته است ‌که آن‌ها برای چه چیزی حاضر به پرداخت پول هستند. در عین حال لازم است از قیمت‌های رقبایتان نیز مطلع باشید. هم‌چنین باید بخش‌‌های بازار، بسته‌بندی محصولات و هم‌چنین مزایای ملموس و غیر ملموس چیزی را که می‌فروشید، در نظر بگیرید. در این مقاله 10 سؤال بسیار مهم که لازم است پیش از چسباندن برچسب قیمت روی کالایتان از خودتان بپرسید، ارائه می شود. این سؤال‌ها عبارت‌اند از: مشتریان حاضرند برای محصول من چقدر پول پرداخت کنند؟
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/6/6 | پذیرش: 1392/6/6 | انتشار: 1392/6/6

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb