دوره 24، شماره 254 - ( 5-1392 )                   جلد 24 شماره 254 صفحات 61-62 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


، gholizadeh.ir
چکیده:   (3419 مشاهده)
داشتن محصولات و خدمات عالی به خودی خود تضمین‌کننده‌‌ موفقیت نیست؛ بلکه لازم است آن‌ها را به درستی قیمت‌گذاری کنید. این امر نیازمند داشتن شناخت مناسب از مشتریان‌ و دانستن این نکته است ‌که آن‌ها برای چه چیزی حاضر به پرداخت پول هستند. در عین حال لازم است از قیمت‌های رقبایتان نیز مطلع باشید. هم‌چنین باید بخش‌‌های بازار، بسته‌بندی محصولات و هم‌چنین مزایای ملموس و غیر ملموس چیزی را که می‌فروشید، در نظر بگیرید. در این مقاله 10 سؤال بسیار مهم که لازم است پیش از چسباندن برچسب قیمت روی کالایتان از خودتان بپرسید، ارائه می شود. این سؤال‌ها عبارت‌اند از: مشتریان حاضرند برای محصول من چقدر پول پرداخت کنند؟
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/6/6 | پذیرش: 1392/6/6 | انتشار: 1392/6/6