دوره 24، شماره 255 - ( 6-1392 )                   جلد 24 شماره 255 صفحات 58-57 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب‌و‌کارهای کوچک: ده روش بـرای ساختن یک کسب و کار برجسته . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1392; 24 (255) :57-58

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1510-fa.html


، Gozareha.i
چکیده:   (4087 مشاهده)
اگر می‌خواهید کسب و کار شما مشتریان بیش‌تری به‌دست بیاورد، لازم است برای مردم به چشم بیایید. بنابراین نه‌تنها باید در جایی که مشتریان‌تان حضور دارند به‌سراغ آن‌ها بروید که باید به آن‌ها ثابت کنید شایسته‌ی بذل توجه آن‌ها و پولی که به‌سختی به‌دست آورده‌اند، هستید. در این مقاله 10 روش خلاقانه که به کسب و کار شما برای برجسته بودن در قیاس با رقبای‌تان ـ و در جایی که دیگران شکست خورده‌اند ـ کمک می کنند، ارائه می‌شوند:
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/8/12 | پذیرش: 1392/8/12 | انتشار: 1392/8/12

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb