دوره 24، شماره 255 - ( 6-1392 )                   جلد 24 شماره 255 صفحات 70-69 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بازاریـابی خدمـات مشـاوره‌ی مدیـریت . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1392; 24 (255) :69-70

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1513-fa.html


چکیده:   (3854 مشاهده)
مشاوره‌ی مدیریت هم همانند هر کسب و کار دیگری بدون وجود مشتری معنادار نیست. برای جذب مشتری هم باید از روش‌ها و ابزارهای بازاریابی بهره برد. بازاریابی طبق تعریف عبارت است از هنر کشف خواسته‌های مشتریان و پاسخ‌گویی به این خواسته‌ها. در این مقاله به بررسی دقیق‌تر موضوع بازاریابی در صنعت مشاوره خواهیم پرداخت.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/8/12 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb