دوره 24، شماره 255 - ( 6-1392 )                   جلد 24 شماره 255 صفحات 70-69 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (4077 مشاهده)
مشاوره‌ی مدیریت هم همانند هر کسب و کار دیگری بدون وجود مشتری معنادار نیست. برای جذب مشتری هم باید از روش‌ها و ابزارهای بازاریابی بهره برد. بازاریابی طبق تعریف عبارت است از هنر کشف خواسته‌های مشتریان و پاسخ‌گویی به این خواسته‌ها. در این مقاله به بررسی دقیق‌تر موضوع بازاریابی در صنعت مشاوره خواهیم پرداخت.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/8/12 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.