پیشبینی میشود که تا سال 2020 روسیه با فروش 4.4 میلیون دستگاه خودرو در سال به بزرگ ترین بازار خودرو اروپا تبدیل شود. آیا این صنعت می تواند با رهایی از این بحران به رقابتپذیری در سطح بینالمللی دست پیدا کند؟
دراین گزارش، ما شواهد را وارسی میکنیم و راهی با ثباتتر و آیندهای نوسازی شده را برای این بخش ترسیم میکنیم. ما الزامات رقابتپذیری را ارزیابی میکنیم که بیش از هر چیز از سیاستگذاران و تحولات در اقتصاد کلان اثر میپذیرند؛ یعنی دستیابی به یک تقاضای داخلی زیاد و باثبات، رقابتپذیری در هزینهها و زیرساختها، و یک محیط قانونی پشتیبان و قابل پیشبینی.
ما همچنین الزامات رقابتپذیری را ارزیابی میکنیم که بیش از هر چیز از خود صنعت اثر میپذیرند؛ یعنی برپا کردن انبوهی از تولید کنندگان بومی و بومی شده، پایگاهی کارآمد برای عرضه شامل مواد اولیه، فرایندهایی ناب و سازگار در سراسر زنجیره ارزش، محصولات مشتریپسند و عملیات فروش.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1392/8/12 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17