دوره 24، شماره 256 - ( 7-1392 )                   جلد 24 شماره 256 صفحات 63-59 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بابایی علی اکبر. گزارش ویژه: مدیریت استراتژیک تحول. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1392; 24 (256) :59-63

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1524-fa.html


سازمان مدیریت صنعتی
چکیده:   (5284 مشاهده)
به اعتقاد تولستوی، همه ما در فکر تغییر دادن دنیا هستیم و تقریباً هیچ کس تصور نمی‌کند که خود او باید تغییر کند. کرک‌لوین معتقد است که اگر می‌‌خواهید یک پدیده را به خوبی بشناسید، ابتدا سعی کنید آن را تغییر دهید. چون وقتی دست به تغییر می‌زنید، متوجه خواهید شد چه ریشه‌های محکمی در برابر تغییر وجود دارد. ریشه‌های انسان‌ها و سازمان‌ها را زمانی می‌شناسید که اراده کنید آن‌ها را تغییر دهید. مدیریت تغییر، موضوعی است قدیمی که به دلیل ابعاد ناشناخته آن و گستره مفهومی آن که از حوزه مدیریت به حوزه‌های دیگر علوم انسانی از جمله روانشناسی نیز پهلو می‌زند هنوز جذاب و هنوز مسئله روز مدیران محسوب می‌شود. در همین راستا از سوی مرکز همایش‌های تخصصی نما و انجمن مدیریت ایران، همایش یک روزه‌ای با عنوان مدیریت استراتژیک و تحول در تاریخ 20 شهریور ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد که در آن، تنی چند از استادان حوزه مدیریت استراتژیک و تحول، سخنانی را با محورهای گوناگون ایراد نمودند. آنچه در پی می‌خوانید خلاصه ای از دو سخنرانی در این همایش است.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1392/8/12 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb