نقشه راهبرد به شرکتها این امکان را می دهد تا رابطه میان دارایی های ناملموس و ارزش آفرینی را تشریح کنند تا تمامی جنبه های راهبرد را بتوان به روشی اجرا نمود که متضمن ارزش آفرینی مستمر باشد. این مقاله، به فرایندهای نوآوری در مدیریت، نوآوری در عملیات و نقشه راهبرد مبتنی بر عوامل بنیادی سه گانه اشاره شده است و بیان میشود که چگونه نقشه راهبرد هر شرکت نشان دهنده تعهد شرکت نسبت به عملکرد اوست
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
استراتژی و تحول دریافت: 1391/3/31 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16