دوره 22، شماره 234 - ( 8-1390 )                   جلد 22 شماره 234 صفحات 104-102 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


، www.hamidi36@yahoo.com
چکیده:   (5040 مشاهده)
نقشه راهبرد به شرکتها این امکان را می دهد تا رابطه میان دارایی های ناملموس و ارزش آفرینی را تشریح کنند تا تمامی جنبه های راهبرد را بتوان به روشی اجرا نمود که متضمن ارزش آفرینی مستمر باشد. این مقاله، به فرایندهای نوآوری در مدیریت، نوآوری در عملیات و نقشه راهبرد مبتنی بر عوامل بنیادی سه گانه اشاره شده است و بیان می‌شود که چگونه نقشه راهبرد هر شرکت نشان دهنده تعهد شرکت نسبت به عملکرد اوست
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1391/3/31 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.