مالکیت فکری در واقع حقوق قانونی مربوط به فعالیت های ذهنی و فکری در زمینه های مختلف صنعتی، علمی، ادبی و هنری است و به دو بخش مالکیت صنعتی و حق انحصاری اثر (کپی رایت) قابل تفکیک است. مالکیت صنعتی دربر گیرنده حقوق قانونی مربوط به دارایی های فکری نظیر اختراع ثبت شده، اختراعات کوچک، طرح های صنعتی، علائم تجاری، رازهای تجاری و ... است این نوشته در پی بررسی این حقوق در بازاریابی است
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1391/3/31 | پذیرش: 1392/4/15 | انتشار: 1392/4/15