:: دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 ) ::
جلد 22 شماره 232 صفحات 20-23 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر مالکیت فکری و مالکیت صنعتی بر بازاریابی داخلی و صادرات محصول
احمد بذلی
، a.bazli@ikco.com
چکیده:   (4860 مشاهده)
مالکیت فکری در واقع حقوق قانونی مربوط به فعالیت های ذهنی و فکری در زمینه های مختلف صنعتی، علمی، ادبی و هنری است و به دو بخش مالکیت صنعتی و حق انحصاری اثر (کپی رایت) قابل تفکیک است. مالکیت صنعتی دربر گیرنده حقوق قانونی مربوط به دارایی های فکری نظیر اختراع ثبت شده، اختراعات کوچک، طرح های صنعتی، علائم تجاری، رازهای تجاری و ... است این نوشته در پی بررسی این حقوق در بازاریابی است
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: مالکیت معنوی، حقوق مالکیت معنوی، مالکیت فکری، کپی رایت، حقوق مالکیت صنعتی، دارایی فکری، ثبت اختراع، بازاریابی
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: ۱۳۹۱/۳/۳۱ | پذیرش: ۱۳۹۲/۴/۱۵ | انتشار: ۱۳۹۲/۴/۱۵
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


بذلی احمد. تأثیر مالکیت فکری و مالکیت صنعتی بر بازاریابی داخلی و صادرات محصول. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (232) :20-23

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-171-fa.html



دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها