دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 )                   جلد 22 شماره 232 صفحات 20-23 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بذلی احمد. تأثیر مالکیت فکری و مالکیت صنعتی بر بازاریابی داخلی و صادرات محصول. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (232) :20-23

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-171-fa.html


، a.bazli@ikco.com
چکیده:   (5042 مشاهده)
مالکیت فکری در واقع حقوق قانونی مربوط به فعالیت های ذهنی و فکری در زمینه های مختلف صنعتی، علمی، ادبی و هنری است و به دو بخش مالکیت صنعتی و حق انحصاری اثر (کپی رایت) قابل تفکیک است. مالکیت صنعتی دربر گیرنده حقوق قانونی مربوط به دارایی های فکری نظیر اختراع ثبت شده، اختراعات کوچک، طرح های صنعتی، علائم تجاری، رازهای تجاری و ... است این نوشته در پی بررسی این حقوق در بازاریابی است
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1391/3/31 | پذیرش: 1392/4/15 | انتشار: 1392/4/15

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb