دوره 25، شماره 262 - ( 3-1393 )                   جلد 25 شماره 262 صفحات 32-29 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

اله قلی صنم. سودآور ساختن توسعه پایدار :درس‌هایی از بازارهای نوظهور. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (262) :29-32

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1993-fa.html


چکیده:   (3427 مشاهده)
اقتصادهای به سرعت در حال رشد، غالبا دولتهای عقب مانده ای را به تصویر می کشند که بیشتر بر برون رفت شهروندانشان از فقر تمرکز می کنند تا حفاظت از محیط زیستشان.... ما به سمت جهانی با منابع محدود در حرکتیم، که در آن شرکتها به شدت نیاز به بازنگری بازدهشان نه فقط بر روی دارایی بلکه بر روی منابعشان دارند. آنها باشد میزان آب، خاک، و سایر منابع طبیعی مصرفی شان و باز پرداخت آن را به طور دائمی پایش کنند. شرکتهایی که این معادله را رعایت نکنند، با افزایش قیمت و فشار اجتماعی و قانونی روبه‌رو خواهند بود. در حالی که شرکتهایی که در این زمینه پیشرو هستند، از مزیت رقابتی حاصل و سهم بازارشان راضی هستند...
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1393/3/25 | پذیرش: 1393/3/25 | انتشار: 1393/3/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb