دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 )                   جلد 22 شماره 232 صفحات 63-55 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

رستمی علی. بررسی روابط رضایتمندی مشتریان با وفاداری آنان. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (232) :55-63

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-202-fa.html


چکیده:   (7318 مشاهده)
در بازارهای رو به گسترش امروز، با وجود رقبای فراوان، بدست آوردن مشتریان جدید و حتی حفظ مشتریان فعلی امری بسیار دشوار خواهد بود. برای سبقت گرفتن از رقبا و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان دیگر رضایتمندی مشتریان به تنهایی کافی نیست و نباید به رضایتمندی مشتریان دلخوش کرد، سازمانها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایت مندشان، وفادار هم هستند. در این مقاله پس از بررسی مطالعات انجام گرفته و مدلهای ارائه شده در زمینه رضایتمندی و وفاداری مشتری به طراحی مدلی پرداخته شده که نشان دهنده ارتباط میان رضایتمندی و وفاداری مشتری بوده و با دربر گرفتن تمامی عوامل تاثیرگذار در این زمینه، قابل استفاده برای تمامی سازمانها باشد.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1391/4/18 | پذیرش: 1392/4/15 | انتشار: 1392/4/15

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb