دوره 25، شماره 263 - ( 4-1393 )                   جلد 25 شماره 263 صفحات 41-39 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سلطانی سحر. گام های پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی: آیا اهداف شما س.و.د.ز.ا هست؟. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (263) :39-41

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2070-fa.html


چکیده:   (4114 مشاهده)
تدقیق و تشریح چگونگی اجرای تعهدات مسئولیت اجتماعی شرکتی اجرای مسئولیت اجتماعی شرکتی شامل کلیه تصمیم ها، فرایندها، روش ها و فعالیت هایی است که متضمن جاری سازی رویکرد استراتژی مسئولیت اجتماعی شرکتی است. لازمه بقا و موفقیت هر کسب و کاری، عمل به برنامه ها و تعهدات است. اجرایی نشدن تعهدات مسئولیت اجتماعی، بدون وجود علل شفاف و قابل توضیح، می تواند منجر به بروز مشکلات جدی از جمله نارضایتی کارکنان، سهامداران، شرکای تجاری، مشتریان و جامعه شود. شرکتی که به تعهدات خود عمل می کند، نه تنها با مشکلات کمتری مواجه می شود بلکه هنگام بروز مشکلات نیز موفق تر از شرکتی عمل می کند که به تعهدات خود پایبند نیست. هر شرکتی به روش خود اقدام به پیاده سازی ...
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، CSR
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1393/5/4 | پذیرش: 1393/5/4 | انتشار: 1393/5/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb