دوره 25، شماره 263 - ( 4-1393 )                   جلد 25 شماره 263 صفحات 53-52 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. خلق داستان کسب و کار: یک ابزار استراتژیک. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (263) :52-53

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2074-fa.html


چکیده:   (3621 مشاهده)
بسیاری از افراد مشکل اصلی خود را در زندگی و کسب وکارشان نداشتن سرمای ه کافی می دانند:"اگر پول داشتیم..." ترجیع‌بند ثابت بسیاری از افراد است. البته این سرمایه می‌تواند از نوع غیر مالی هم باشد: "ای کاش ارتباطات مدیر آن شرکت را داشتم ..." اما واقعیت این است که این نوع نگاه آن‌قدرها هم که فکر می‌کنیم درست نیست. داشتن سرمایه در شروع کسب و کار و استعداد و مهارت برای موفقیت اگرچه لازم هستند اما شرط کافی نیستند....
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: کسب و کار، سرمایه، خلاقیت، استراتژی
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1393/5/4 | پذیرش: 1393/5/4 | انتشار: 1393/5/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb