:: دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 ) ::
جلد 22 شماره 232 صفحات 90-93 برگشت به فهرست نسخه ها
برای دانستن اولین باشید(بررسی اصول بازاریابی مدرن آگهی در نشریات)- گزارش سمینار
علی اکبر بابایی
، Babaie@imi.ir
چکیده:   (4540 مشاهده)
امروز، شرکت ها و مراکز تولیدی چه در بخش کالا و چه خدمات، برای تبلیغ برند یا نام تجاری خود در نشریات هزینه های هنگفتی را در ما متقبل می شوند. در این فرایند، رسانه ها به عنوان مجریان امر تبلیغ خود را موظف می دانند نسبت به کسب رضایت صاحبان آگهی و تبلیغات در نشریه خود، تلاش نمایند و با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود آنها از یک سو در جهت دستیابی به اهدافشان یاری رسانند و از سوی دیگر آنها را به مشتریان وفادار و همیشگی خود تبدیل کنند...
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: مدیریت برند، برندسازی، بازاریابی
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: ۱۳۹۱/۴/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۲/۴/۱۵ | انتشار: ۱۳۹۲/۴/۱۵
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


بابایی علی اکبر. برای دانستن اولین باشید(بررسی اصول بازاریابی مدرن آگهی در نشریات)- گزارش سمینار. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (232) :90-93

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-209-fa.html



دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها