دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 )                   جلد 22 شماره 232 صفحات 90-93 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


، Babaie@imi.ir
چکیده:   (4862 مشاهده)
امروز، شرکت ها و مراکز تولیدی چه در بخش کالا و چه خدمات، برای تبلیغ برند یا نام تجاری خود در نشریات هزینه های هنگفتی را در ما متقبل می شوند. در این فرایند، رسانه ها به عنوان مجریان امر تبلیغ خود را موظف می دانند نسبت به کسب رضایت صاحبان آگهی و تبلیغات در نشریه خود، تلاش نمایند و با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود آنها از یک سو در جهت دستیابی به اهدافشان یاری رسانند و از سوی دیگر آنها را به مشتریان وفادار و همیشگی خود تبدیل کنند...
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: مدیریت برند، برندسازی، بازاریابی
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1391/4/18 | پذیرش: 1392/4/15 | انتشار: 1392/4/15