دلبستگی سازمانی سطحی از تعهد سازمانی کارکنان است که آنها را جهت پیشبرد اهداف سازمان به حرکت و تلاش وا میدارد. در این سطح از تعهد، تنها حقوق، مزایا و جایگاه نیست که فرد را به سازمان وابسته میکند بلکه جذبهای است که از دل برمیخیزد و کارکنان را بهکار خود و سازمان خود پیوند میدهد. ...اندازهگیری و مدیریت دلبستگی کارکنان بسیار مهم و البته دشوار است. سازمان باید از همه ظرفیت و قابلیت خود برای ایجاد و حفظ پایداری دلبستگی کارکنان استفاده کند تا بتواند دستاورد پیدا و پنهان آنرا در کسب نتایج کسبوکار ببیند.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مدیریت منابع انساني دریافت: 1393/6/3 | پذیرش: 1393/6/3 | انتشار: 1393/6/3