:: دوره 25، شماره 264 - ( 6-1393 ) ::
جلد 25 شماره 264 صفحات 51-52 برگشت به فهرست نسخه ها
کسب‌وکار: تجربه مشتری: مزیت رقابتی شرکت‌ها
علی نعمتی شهاب
چکیده:   (2266 مشاهده)
معمولا عامل اصلی خرید برای انسان‌ها رفع یک نیاز است؛ نیازی که باید به شکلی توسط یک عامل بیرونی به آن پاسخ داده شود. به این ترتیب، افراد برای رفع این نیاز به‌دنبال راه تحقق آن می‌گردند و آن را در قالب یک محصول یا خدمت کشف می‌کنند. عامل بعدی، کسب اطلاعاتی درباره آن محصول یا خدمت است: .....
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: مدیریت دانش، مزیت رقابتی، تجربه‌نگاری، تجربه مشتری
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت اطلاعات
دریافت: ۱۳۹۳/۶/۳ | پذیرش: ۱۳۹۳/۶/۳ | انتشار: ۱۳۹۳/۶/۳
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


نعمتی شهاب علی. کسب‌وکار: تجربه مشتری: مزیت رقابتی شرکت‌ها. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (264) :51-52

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2126-fa.html



دوره 25، شماره 264 - ( 6-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها