دوره 25، شماره 264 - ( 6-1393 )                   جلد 25 شماره 264 صفحات 53-52 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گزارش: تدوین مدل ایرانی تجاری‌سازی نوآوری. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (264) :52-53

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2127-fa.html


چکیده:   (3310 مشاهده)
اقتصادهای پیشرفته جهان هر روز از وابستگی خود به محصولات و خدمات سنتی و مربوط به عصر اقتصاد منبع محور می‌کاهند و به اقتصادهایی مبتنی بر دانش و نوآوری تبدیل می‌شوند. نگاهی به روندهای واسپاری صنعتی در جهان نشان می‌دهد که کشورهای توسعه نیافته تولید محصولات انرژی بر و پرهزینه را به کشورهای کمتر توسعه‌یافته واگذار کرده و اقتصاد خود را بر تولید محصولات و خدمات نوآورانه و اختراعات متمرکز کرده‌اند.....
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: نوآوری، مدل نوآوری
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1393/6/3 | پذیرش: 1393/6/3 | انتشار: 1393/6/3

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb