چکیده: (3378 مشاهده)
صنعت مشاوره مدیریت در ایران قدمتی حدود 50 سال دارد، اما نه آمار و ارقام روشنی از حجم بازار این صنعت وجود دارد و نه بر سر میزان اثربخشی آن توافق نظر وجود دارد. قضاوت ها درباره میزان تاثیر مشاوران مدیریت بر مدیریت کلان و خرد کشور را میتوان به یک طیف تشبیه کرد که سرآن کسانی هستند که معتقدند مشاوره مدیریت تاثیرات معناداری بر مدیریت کشور، هم در سطح کلان و هم در سطح بنگاهها گذاشته و در سر دیگر کسانی قرار دارند که معتقدند که براساس منطق هزینه-فایده، برونداد مشاوره مدیریت به اندازه هزینه ای که برای آن صورت گرفته، نبوده است....
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
عمومی دریافت: 1393/7/2 | پذیرش: 1393/7/2 | انتشار: 1393/7/2