:: دوره 25، شماره 266 - ( 7-1393 ) ::
جلد 25 شماره 266 صفحات 3-13 برگشت به فهرست نسخه ها
میزگرد: اخلاق حرفه ای؛ یک ضرورت سازمانی
چکیده:   (1910 مشاهده)
اخلاق کی ی از مباحثی است ک ه قدمت آن به تاریخ تفکرورزی بشر برم یگردد. مذاهب، فلسف هها، ایدئولوژ یها و مکاتب بشری هر ککی وشید هاند ک ه ب هنوعی به تعریف اخلاق، تببین ابعاد و ک اربردی ک ردن آن بپردازند. در دنیای امروز، به موازات پیچید هتر شدن جوامع، سازما نها، مشاغل و حرف هها دامنه مسائل اخلاقی نیز روز به روز گسترد هتر و پرداختن به آن دشوارتر و پیچید هتر م یشود. دنیای ک س بوکار امروز شاهد ب یاخلاق یهایی است ک ه هرگز در گذشته وجود نداشته و از این روستک ه موضوع اخلاق سازمانی و اخلاق حرف های به بحث روز محافل علمی و اجرایی مدیریت، و فراتر از آن به کی ضرورت برای بقا در دنیای سازمانی تبدیل شده است.
متن کامل [PDF 329 kb]   (3 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: ۱۳۹۳/۸/۲۵ | پذیرش: ۱۳۹۳/۸/۲۵ | انتشار: ۱۳۹۳/۸/۲۵
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


میزگرد: اخلاق حرفه ای؛ یک ضرورت سازمانی. 1. 1393; 25 (266) :3-13

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2243-fa.html



دوره 25، شماره 266 - ( 7-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها