دوره 25، شماره 266 - ( 7-1393 )                   جلد 25 شماره 266 صفحات 28-26 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2859 مشاهده)
در سالهای اخیر؛ توانایی مواجهه با مسائل پیچیده با مسائل پیچیده کسب و کار و تصمیم گیری درست که در آن منافع ذینفعان به همراه مسائل فرهنگی؛ ارزشی و اجتماعی در نظر گرفته شوند؛ به موضوعی حیاتی تبدیل شده است. با پیچیده تر شدن ارتباطات فردی و سازمانی و دسترسی سریع به اطلاعات در محیط های پر رقابت سازمان ها؛ اهمیت مسئله فوق دوچندان شده است. در چنین فضایی است که تصمیم گیری اخلاقی مطرح می شود. بهبود تصمیم گیری اخلاقی در سازمان به درک و شناسایی چگونگی تصمیم گیری افراد در محیط کار مربوط می شود.
متن کامل [PDF 128 kb]   (4 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1393/8/25 | پذیرش: 1393/8/25 | انتشار: 1393/8/25

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.