دوره 25، شماره 267 - ( 8-1393 )                   جلد 25 شماره 267 صفحات 26-24 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2383 مشاهده)
مدیران تنها زمانی باید به احساسات درونی شان تکیه کنند که چهار آزمون تصمیم گیری را با موفقیت طی کرده باشند.یکی از مهمترین سئوالاتی که رهبران با آن مواجه اند این است که چه زمانی باید به احساس درونی خود اعتماد کنند. ... احساسات درونی ما به روشی ترکیبی و مختلط به تجربیات انباشته ما دسترسی دارند. در نتیجه می توانیم بدون داشتن هرگونه ملاحظات آگاهانه و منطقی در مورد موضوعی پیش داوری و اقدام کنیم...
متن کامل [PDF 894 kb]   (2 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1393/9/24 | پذیرش: 1393/9/24 | انتشار: 1393/9/24

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.