دوره 25، شماره 269 - ( 10-1393 )                   جلد 25 شماره 269 صفحات 26-22 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2319 مشاهده)
رهبران شرکتها به صف حامیان پایداری پیوسته اند و مدیران اجرایی به طور کلی باور دارند که این موضوع به طور فزایندهای برای استراتژی شرکت هایشان اهمیت دارد. اما با تداوم رشد و تبدیل شدن پایداری به یک موضوع اصلی کسب و کار، در آینده چالشهای به دست آوردن ارزش بروز خواهند کرد.
متن کامل [PDF 423 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت مالي
دریافت: 1393/11/8 | پذیرش: 1393/11/8 | انتشار: 1393/11/8

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.