دوره 26، شماره 273 - ( 3-1394 )                   جلد 26 شماره 273 صفحات 57-56 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2530 مشاهده)
بارها و بارها گفته شده که اولین و آخرین اصل در دنیای کسب وکار "اعتماد" است. بدون اعتماد، هیچ ارتباط پایداری ایجاد نمیشود. بدون اعتماد، هیچ همکاری آغاز نخواهد شد و مهمتر از همه اینکه، بدون اعتماد هیچ مشتری دست به جیب نمی شود! میدانیم که یکی از بزرگ ترین مشکلات اغلب کسب وکارها در شرایط امروز کشور فروش است. شاید بد نباشد در جستجوی راه حلی برای فروش بهتر، به موضوع کلیدی "کاربرد اعتماد در کسب وکار" نگاه مجددی داشته باشیم.
متن کامل [PDF 95 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1394/4/13 | پذیرش: 1394/4/13 | انتشار: 1394/4/13

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.