دوره 26، شماره 276 - ( 6-1394 )                   جلد 26 شماره 276 صفحات 32-30 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2268 مشاهده)
معمولاً به مرجوع شدن محصولات به چشم یک دردسر اجتناب ناپذیر و یک عامل هزینه ساز نگاه میشود. اما شرکتها میتوانند از سیاستهای مرجوعی خود برای تقویت وفاداری مشتری و افزایش سود استفاده کنند.
متن کامل [PDF 148 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/7/14 | پذیرش: 1394/7/14 | انتشار: 1394/7/14

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.