دوره 26، شماره 277 - ( 7-1394 )                   جلد 26 شماره 277 صفحات 21-17 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سلطانی ایرج. مدیریت کارکنان نسل Y. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1394; 26 (277) :21-17

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2901-fa.html


چکیده:   (2560 مشاهده)
تحولات تکنولوژی و کسب وکار در دنیای امروز با سرعت پرشتاب در حال انجام است و ابعاد آن نیز متنوع و متعدد است. این موضوع موجب پیچیدگی محیطهای کسب وکار شده و از طرف دیگر، کارکنانی که در این محیط کسب وکار نقش ایفا می نمایند دارای مشخصات خاص هستند که با الگوهای معمولی مدیریت کمتر میتوان در آ نها اشتیاق ایجاد کرد و توانمندیهای آ نها را در خدمت هدفهای سازمان قرار داد. همانطور که محیط کسب وکار دارای شرایط ویژه است، انسانهایی که در چنین محیطی زندگی میکنند نیز دارای ویژگیهایی از قبیل چالش آفرینی، کارآفرینی و خلاق، نیازمند شدید به استفاده از شبکه های اجتماعی، اهمیت قائل شدن برای دریافت بازخوردهای فوری و رشد حرفه ای هستند. سازمانها برای تحقق اهداف و ماندگاری نیاز دارند که رویکردهای مدیریتی خود را در قبال کارکنان جدید که به نسل " Y" معروف هستند تغییر دهند تا بهتر بتوانند در آ نها اشتیاق ایجاد کنند و میزان دلبستگی آ نها را به کار تقویت و بهره وری و ماندگاری سازمان را تضمین کنند. بر این اساس و با توجه به اهمیت تقویت اشتیاق در کارکنان نسل جدید در این مقاله سعی بر آن است مشخصات نسل Y، مفهوم اشتیاق و ابعاد آن تبیین
متن کامل [PDF 252 kb]   (9 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/8/13 | پذیرش: 1394/8/13 | انتشار: 1394/8/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb