دوره 26، شماره 277 - ( 7-1394 )                   جلد 26 شماره 277 صفحات 32-30 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2610 مشاهده)
همه میخواهند دیجیتالی شوند. اما اولین گام این است که به درستی بفهمیم دیجیتال چیست. امروزه شرکت ها با دستپاچگی میخواهند دیجیتالی تر شوند. اما واقعاً دیجیتال به چه معنی است؟ برای برخی از مدیران، دیجیتال همان فناوری است. برای دیگران، دیجیتال یک روش جدید درگیر شدن با مشتریان است و برای دیگران هنوز هم، یک روش کاملاً جدید انجام کسب و کار محسوب میشود. هیچ یک از این تعاریف لزوماً نادرست نیست. اما چنین چشم اندازهای گوناگونی اغلب تیم رهبری را به اشتباه می اندازد، زیرا این چشم اندازها عدم همراستایی و نبود دیدگاهی مشترک در دستیابی به اهداف کسب وکار را )جایی که کسب وکار باید برود( منعکس میکند. این موضوع اغلب منجر به طرح های غیر سیستماتیک یا تلاش های گمراه کننده ای میشود که موجب از دست رفتن فرصت ها، عملکرد کند یا شروع های نادرست میشود
متن کامل [PDF 143 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت اطلاعات
دریافت: 1394/8/13 | پذیرش: 1394/8/13 | انتشار: 1394/8/13

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.