دوره 26، شماره 277 - ( 7-1394 )                   جلد 26 شماره 277 صفحات 42-38 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

یزدانی ناصر، مشتاقی یوسف. بازاریابی اجتماعی رمز موفقیت شرکتها در رقابت جهانی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (277) :38-42

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2905-fa.html


چکیده:   (2339 مشاهده)
بازاریابی اجتماعی در حال حاضر در مرحله رشد از چرخه زندگی خود قرار دارد، اما موانعی وجود دارد که با قدرت به جلو حرکت نم یکند. موانعی که ناشی از مشکلات در درک روشنی از آنچه در این زمینه وجود دارد و رابطه آن با روشهای دیگر در رابطه با تغییرات اجتماعی است
متن کامل [PDF 209 kb]   (10 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1394/8/13 | پذیرش: 1394/8/13 | انتشار: 1394/8/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb