دوره 26، شماره 277 - ( 7-1394 )                   جلد 26 شماره 277 صفحات 42-38 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2148 مشاهده)
بازاریابی اجتماعی در حال حاضر در مرحله رشد از چرخه زندگی خود قرار دارد، اما موانعی وجود دارد که با قدرت به جلو حرکت نم یکند. موانعی که ناشی از مشکلات در درک روشنی از آنچه در این زمینه وجود دارد و رابطه آن با روشهای دیگر در رابطه با تغییرات اجتماعی است
متن کامل [PDF 209 kb]   (10 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1394/8/13 | پذیرش: 1394/8/13 | انتشار: 1394/8/13

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.