دوره 26، شماره 277 - ( 7-1394 )                   جلد 26 شماره 277 صفحات 52-51 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

فرقانی علی. رشد فراتر از مرزهای کسب وکار کلیدی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (277) :51-52

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2908-fa.html


چکیده:   (2177 مشاهده)
نتایج تحقیق اخیر توسط مک کینزی حاکی از آن است که بیشتر شرکتها به دنبال رشد فراتر از مرزهای کسب وکار کلیدی خود هستند، اما تنها معدودی توانسته اند از فعالیتهای جدید کسب درآمد کنند. اکثر مدیران ارشد مورد تحقیق ابراز داشتند که شرکتهایشان به دنبال رشد در حوزه هایی فراتر از مرزهای کسب وکار کلیدیشان هستند و معتقدند این کار برای شرکتهایشان ارزش آفرینی کرده است. اما تحقیق مک کینزی در سطح جهان نشان میدهد که با گذشت زمان، اشتیاق شرکت برای رشد به واسطه این فعالیتهای جدید، تنها منجر به نتایجی کم اهمیت شده و تنها معدودی از شرکتها از شیوه ها و اقدامات مناسبی برای حمایت از این رشد برخوردار بوده اند
متن کامل [PDF 263 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/8/13 | پذیرش: 1394/8/13 | انتشار: 1394/8/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb