دوره 26، شماره 280 - ( 10-1394 )                   جلد 26 شماره 280 صفحات 46-45 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1889 مشاهده)

در اهمیت وجود استراتژی برای پیروزی سازمانهای امروزی در
رقابت و کنترل دو عامل کلیدی تغییر و ریسک در کسب وکار و بازار
تردیدی وجود ندارد. خوشبختانه امروزه بسیاری از سازما نها دارای
برنامه های بلندمدت و استراتژیک هستند؛ حتی اگر این برنامه ها به صورت
مکتوب وجود نداشته باشند.

متن کامل [PDF 104 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1394/11/5 | پذیرش: 1394/11/5 | انتشار: 1394/11/5

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.