دوره 26، شماره 282 - ( 12-1394 )                   جلد 26 شماره 282 صفحات 9-6 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1996 مشاهده)

مهندس فرزین انتصاریان، رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران، در مصاحبه با ماهنامه تدبیر به عوامل پایه ای و اساسی
ارتقای کیفیت محصولات و خدمات در کشور اشاره کرد و نقش مصرف کنندگان در رشد کیفیت کالا و خدمات را بیش از گذشته
مهم دانست. در ادامه، دیدگاههای وی را در این حوزه میخوانید.

متن کامل [PDF 150 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت كيفيت
دریافت: 1395/1/28 | پذیرش: 1395/1/28 | انتشار: 1395/1/28

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.