:: دوره 26، شماره 283 - ( 2-1395 ) ::
جلد 26 شماره 283 صفحات 59-60 برگشت به فهرست نسخه ها
کسب و کار: طراحی استراتژی: نوآوری یا تقلید؟
علی نعمتی شهاب
چکیده:   (762 مشاهده)

"رقابت" کلید واژه اصلی دنیای کسب وکار امروز است. در هر عرصه ای از کس بوکار، همواره یا رقیبی وجود دارد یا به صورت بالقوه، امکان ورود یک رقیب جدید به بازار رقابت وجود دارد. برای پاسخگویی به رقابت، کسب وکارها از ابزارهای مختلفی استفاده میکنند که تحت عنوان کلی "استراتژی" از آ نها یاد میکنیم. طراحی استراتژی برای رقابت، یکی از مهمترین وظایف مدیران ارشد کسب وکارها و شاید تنها وظیفه مهم آ نهاست!

متن کامل [PDF 95 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت تکنولوژی و نوآوری
دریافت: ۱۳۹۵/۳/۲۴ | پذیرش: ۱۳۹۵/۳/۲۴ | انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۴
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


نعمتی شهاب علی. کسب و کار: طراحی استراتژی: نوآوری یا تقلید؟. 1. 1395; 26 (283) :59-60

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3245-fa.html



دوره 26، شماره 283 - ( 2-1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها