:: دوره 26، شماره 283 - ( 2-1395 ) ::
جلد 26 شماره 283 صفحات 61-62 برگشت به فهرست نسخه ها
گزارش: حاکمیت رسانه های اجتماعی بر فضای بازاریابی
چکیده:   (699 مشاهده)

فضای دیجیتال با گسترش نفوذ خود در همه جوامع، مفاهیم سنتی بازاریابی، بازارسازی و بازارسنجی را دگرگون ساخته و امکاناتی غیرقابل تصور را در اختیار کسب وکارها قرار داده است تا با هزینه های به مراتب کمتر و زمان به مراتب کوتاه تر، اطلاعاتی دقیق و جامع از نظرات، انتظارات و دگرگونی های بازار، مشتری و رقبا به دست آورند. البته فضای دیجیتال، مثل هر پدیده دیگر، یک چاقوی دولبه است که یک لبه آن فرصتهای درآمدساز و در سر دیگر آن، تهدیدهای خانمان برانداز قرار گرفته است.

متن کامل [PDF 112 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: ۱۳۹۵/۳/۲۴ | پذیرش: ۱۳۹۵/۳/۲۴ | انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۴
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


گزارش: حاکمیت رسانه های اجتماعی بر فضای بازاریابی. 1. 1395; 26 (283) :61-62

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3246-fa.html



دوره 26، شماره 283 - ( 2-1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها