به عقیده بسیاری از کارشناسان زبانشناسی، نوواژه ای که از نظر ساخت و بار معنایی غنی و قوی باشد در طول زمان تقویت شده و به تدریج به دایره لغتنامه ها و ادبیات علوم وارد می گردد. بر این اساس، هدف اصلی این مقاله معرفی و بسط ابعاد نوواژه «رُهام » در حوزه مدیریت راهبردی به زبان فارسی است که مخفف کلمه رقابت و همکاری استراتژیک مرکب بوده و به نوعی استراتژی سازمانی اطلاق می شود که در آن شرکت های رقیب به طور همزمان به همکاری و رقابت با یکدیگر می پردازند
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |