دوره 27، شماره 292 - ( 1-1396 )                   جلد 27 شماره 292 صفحات 61-63 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

کسب و کار در پرده آخر نوآوری. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1396; 27 (292) :61-63

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3563-fa.html


چکیده:   (1050 مشاهده)

تاریخ کسب وکار پر از نمونه های شرکت های بزرگ و سرآمدی است که سال ها پرچم دار صنعت خود بودند اما تغییر پارادایم
کسب وکار را ندیدند یا دیدند و نپذیرفتند و در نهایت، اکنون به تاریخ پیوسته اند. نوآوری پدیده عجیبی است؛ اگر با آن همراه
شوید و بر موجش سوار شوید، موفقیت به دنبالتان خواهد آمد، اما اگر به آن پشت کنید، روی بی رحمش را خواهید دید.
سی و دومین همایش فصلی برنامه MBA با گرایش مدیریت کسب وکار هوشمند و تحولگرا (MITM)
سازمان مدیریت صنعتی
به موضوع «مدیریت نوآوری به عنوان شرط بقای رقابتی شرکت های ایرانی » اختصاص داشت.
در بخش معرفی فعالیت های نوآورانه، مؤسسات داخلی، بنیانگذاران چندین استارت آپ و سامانه های کسب وکارهای نوین
مشارکت داشتند. راه حلی نوآورانه در صنعت بانکداری برای ارائه سرویس شبانه روزی به مشتریان به صورت غیرحضوری ولی
در زمان واقعی و دسترسی به کارمندان شعبه در یک مرکز راه دور، داستان ورود واقعیت افزوده ) AR ( به ایران و ورود به دنیای
مجازی از طریق آن و همچنین واقعیت مجازی ( VR )، حرکتی نوآورانه در خدمت توزیع کالا از طریق یک سرویس نوین در امر
سفارش و تحویل نان و همچنین سامانه ای برای جمع سپاری نوآورانه مسئولیت های اجتماعی جهت انجام فعالیت های نیکوکاری
توسط بنیانگذاران هر یک از این استارت آپ ها معرفی گردید.
بخش دیگری از این همایش به سخنرانی دکتر سیدکامران باقری و دکتر رضا باقری اختصاص داشت که گزیده ای از این
سخنرانی ها از نظرتان می گذرد.

     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت تکنولوژی و نوآوری
دریافت: 1396/3/13 | پذیرش: 1396/3/13 | انتشار: 1396/3/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb