دوره 28، شماره 296 - ( 6-1396 )                   جلد 28 شماره 296 صفحات 2-2 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

محمدی محمدعلی. سرمقاله: کسب‌وکارهای کوچک و متوسط،اما بزرگ. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1396; 28 (296) :2-2

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3660-fa.html


چکیده:   (2032 مشاهده)
شرکت‌های کوچک و متوسط بخش مهم و حیاتی اقتصاد و کسب‌وکار کشور ما هستند هر جزء به نوبه خود کوچک و متوسط است، اما در ترکیب و تأثیر، بزرگ و کلیدی. حسن این شرکت‌ها، مالکیت خصوصی و غیردولتی آن‌هاست همه جا، همیشه و در همه نوع کسب‌وکاری هستند، فعالیت‌های اقتصادی و گردش مالی آنها سهم بسزایی در تولید ناخالص داخلی دارند، از بعد اشتغال نیز با 85 درصد سهم، نقش اساسی در به‌کارگیری منابع انسانی دارند و بخش قابل توجهی از نیازهای جامعه به کالاها و خدمات را تأمین می‌کنند. هرچند عمدتاً شرکت‌های بزرگ در جامعه رسانه‌ای و شناخته می‌شوند، مسائل و مشکلات آنها بعد خبری در رسانه‌ها پیدا می‌کند و مورد توجه حاکمیت هستند، ولی بنگاه‌های کوچک و متوسط بخش و سهم عمده‌ای از اقتصاد جامعه ما را تشکیل می‌دهند و اغلب حیات و بقای سازمان‌های بزرگ وابسته به کمّیت و کیفیت فعالیت‌ها و عملکرد این نوع سازمان‌هاست.
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: سیاست گذاری عمومی
دریافت: 1396/7/23 | پذیرش: 1396/7/23 | انتشار: 1396/7/23

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb