دوره 28، شماره 296 - ( 6-1396 )                   جلد 28 شماره 296 صفحات 3-3 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

یادداشت سردبیر: توسعه کسب‌وکارهای کوچک، نیاز ضروری اقتصاد ایران . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1396; 28 (296) :3-3

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3662-fa.html


چکیده:   (1754 مشاهده)
«کسب‌وکار» واژه‌ای که همه دولت‌ها در همه اقصی نقاط دنیا به دنبال رونق دادن به آن هستند. فرقی نمی‌کند دولت‌ها در کدام اتمسفر نفس بکشند، توسعه‌یافته، کمترتوسعه‌یافته یا جهان سومی. اصولاً هر دولتی برای پیشرفت و توسعه کشورش بر بال‌های کسب‌وکار سوار می‌شود، در این میان، هر چه کسب‌وکاری زودبازده‌تر و اشتغال‌زاتر باشد، توفیق آن دولت چشمگیرتر خواهد بود. اما ایجاد کسب‌وکار در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ به سادگی میسر نیست و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کاربست فرمول‌های تست شده اقتصادی است و این‌چنین نیست که یک شبه «بیزینسی» پر سود شکل بگیرد که اگر چنین باشد، دیگر نامش کسب‌وکار نیست و احتمالاً با پدیده دیگری از جنس دلالیسم و رانت مواجه خواهیم بود!     
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: سیاست گذاری عمومی
دریافت: 1396/7/23 | پذیرش: 1396/7/23 | انتشار: 1396/7/23

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb