براساس یافتههای پژوهشها، مدیران برای پرورش شایستگیها و بهبود عملکرد خود بیشتر از شیوههای یادگیری غیررسمی استفاده میکنند. لذا هدف از انجام این پژوهش، شناسایی روشهای یادگیری غیر رسمی مدیران است. این تحقیق با روش آمیخته اکتشافی صورت گرفته است. جامعه آماری شامل مدیران، مشاوران و کارشناسان خبره منابع انسانی در سازمانهای بزرگ کشور است. نتایج حاصل از پژوهش نشان داده است که یادگیری از طریق تعامل با افراد خبره و یادگیری از طریق درگیر شدن در پروژههای تخصصی در بین روشهای یادگیری از اولویت بالاتری برخوردار است.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مدیریت منابع انساني دریافت: 1396/8/17 | پذیرش: 1396/8/17 | انتشار: 1396/8/17