دوره 28، شماره 297 - ( 7-1396 )                   جلد 28 شماره 297 صفحات 40-35 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (2129 مشاهده)
براساس یافته‌های پژوهش‌ها، مدیران برای پرورش شایستگی‌ها و بهبود عملکرد خود بیشتر از شیوه‌های یادگیری غیررسمی استفاده می‌کنند. لذا هدف از انجام این پژوهش، شناسایی روش‌های یادگیری غیر رسمی مدیران است. این تحقیق با روش آمیخته اکتشافی صورت گرفته است. جامعه آماری شامل مدیران، مشاوران و کارشناسان خبره منابع انسانی در سازمان‌های بزرگ کشور است. نتایج حاصل از پژوهش نشان داده است که یادگیری از طریق تعامل با افراد خبره و یادگیری از طریق درگیر شدن در پروژه‌های تخصصی در بین روش‌های یادگیری از اولویت بالاتری برخوردار است.
متن کامل [PDF 193 kb]   (14 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1396/8/17 | پذیرش: 1396/8/17 | انتشار: 1396/8/17

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.