دوره 28، شماره 298 - ( 9-1396 )                   جلد 28 شماره 298 صفحات 12-10 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1427 مشاهده)
مدل‌های کسب‌و‌کار سازوکار‌های موجود در کسب‌و‌کار را به صورتی بصری در اختیار مدیران و صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارهای مختلف قرار می‌دهند و ارتباط بین بخش‌های مختلف را نمایان می‌سازند. این بصری شدن می‌تواند کمک شایانی به یافتن چالش‌ها و گلوگاه‌های ‌کسب‌وکار‌ها کند و در نتیجه، می‌توان ارتباطات بین بخش‌های مختلف کسب‌و‌کار را به خوبی درک کرد. در خصوص مدل‌های کسب‌و‌کار دو رویکرد وجود دارد: یکی ایجاد تحول و بهبود مستمر در مدل کسب‌و‌کار و بخش‌های مختلف آن، که می‌تواند موجب رشد و بهبود مداوم یک کسب‌و‌کار باشد و دیگری مدل‌های کسب‌و‌کاری که از اساس با مدل‌های قبلی متفاوت هستند و در نتیجه، این تفاوت‌ها می‌توانند منشأ آثار بزرگی باشند. در این مقاله، به معرفی این دو رویکرد و نتایج حاصل از آنها پرداخته می‌شود.
متن کامل [PDF 114 kb]   (11 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1396/9/29 | پذیرش: 1396/9/29 | انتشار: 1396/9/29

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.