دوره 28، شماره 298 - ( 9-1396 )                   جلد 28 شماره 298 صفحات 2-2 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

محمدی محمدعلی. سرمقاله: مدل‌های نوین کسب‌وکار. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1396; 28 (298) :2-2

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3701-fa.html


چکیده:   (1965 مشاهده)
تغییر و تحول در همه ابعاد زندگی بشر با سرعت رو به تزاید موجبات پیچیدگی و آشفتگی و تهدیدهای فراوان را در کنار فرصت‌‌های طلایی فزون‌تر برای تحقق آرزوها و آرمان‌های بشر فراهم نموده است. امروزه توان انسان در تحقق واقعی تصورات و آرزوهای بزرگ به ظاهر دست نیافتنی، به حد فوق‌العاده‌ای رسیده و پیشرفت‌‌های علم و فناوری ناشی از انقلاب صنعتی چهارم، زندگی ما را به معنی واقعی دگرگون کرده است و به راستی دچار شکاف فرهنگی و شوک ناشی از عدم هضم این همه تغییرات بزرگ شده‌ایم. بسیاری از انسان‌های پیرامون ما به قول «الوین تافلر» دچار بیماری تغییر شده‌اند؛ تغییراتی که دنیای مجازی را به دنیای واقعی تبدیل کرده و خواهد کرد. برخی از ما نگران غریب شدن و بیگانگی با دنیایی هستیم که ناگزیر باید در آن زندگی کنیم و صد البته پیشنهاد درست و منطقی این است که دست از خشک‌مغزی برداریم و به‌گونه‌ای این روند را مدیریت و طی کنیم که از مزایا و فرآورده‌های آن به خوبی و به درستی لذت ببریم و در عین حال، از خود بیگانه نشویم.
 
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1396/9/29 | پذیرش: 1396/9/29 | انتشار: 1396/9/29

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb