دوره 29، شماره 303 - ( 3-1397 )                   جلد 29 شماره 303 صفحات 15-14 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

روش‌های مؤثر حمایت از صنعت پوشاک. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1397; 29 (303) :14-15

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3838-fa.html


چکیده:   (1204 مشاهده)
بازار پوشاک کشور مدت‌هاست که جولانگاه واردات رسمی و قاچاق پوشاک خارجی شده است و اگر این پدیده ادامه یابد، نفس تولیدکننده ایرانی هر روز تنگ‌تر می‌شود. در سال "حمایت از کالای ایرانی"، تولیدکنندگان ایرانی معتقدند که کیفیت و ظرفیت حجمی تولید پوشاک در ایران به‌خوبی کفاف بازار داخل را می‌دهد و اگر تبعیض‌های دولتی و قاچاق کالا نباشد، این صنعت از لحاظ قیمتی نیز قابلیت رقابت با همتایان خارجی خود را دارد. رئیس اتحادیه پوشاک، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور نساجی و پوشاک و همچنین یکی از تولیدکنندگان پوشاک کشور، در میزگردی به تضارب آرا درباره وضعیت فعلی این صنعت و الزامات حمایت از آن پرداختند. گزیده این میزگرد از نظرتان می‌گذرد.
متن کامل [PDF 123 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: سازمان و سیستم
دریافت: 1397/4/11 | پذیرش: 1397/4/11 | انتشار: 1397/4/11

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb