دوره 29، شماره 305 - ( 5-1397 )                   جلد 29 شماره 305 صفحات 21-19 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1305 مشاهده)
فلسفه وجودی سازمان مدیریت صنعتی از زمان تاسیس که حدود 55 سال می‌گذرد، بر پایه آسیب‌شناسی، عارضه‌یابی، ارائه راهکارهای به‌روز برای بخش های صنعتی و توسعه مدیریت کشور بوده است. در راستای مأموریت سازمان مدیریت صنعتی و با پیشنهاد صادق نجفی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، راه‌اندازی کلینیک کسب‌وکار در دستور کار سازمان مدیریت صنعتی قرار گرفت.
سازمان مدیریت صنعتی با هم‌افزایی و مشارکت مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجموعه‌های استانی، مدلی تحت عنوان طرح توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط با محوریت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طراحی کرد. بر اساس این طرح دو موضوع توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط و حمایت از کالای ایرانی مد نظر قرار گرفته است. در این طرح، سازمان مدیریت صنعتی بر فرایند اجرایی این طرح نظارت خواهد داشت.
متن کامل [PDF 203 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1397/5/22 | پذیرش: 1397/5/22 | انتشار: 1397/5/22

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.