دوره 29، شماره 307 - ( 7-1397 )                   جلد 29 شماره 307 صفحات 51-48 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

مالکی مجتبی، دریان رضا، هوشمند عرفان. پرکاربردترین ابزارها و شیوه های مدیریت 2. مدیریت ارتباط با مشتری . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1397; 29 (307) :48-51

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3908-fa.html


چکیده:   (1473 مشاهده)
بر اساس گزارش شرکت بین و شرکا، در سال 2018 مدیریت ارتباط با مشتری از منظر میزان رضایت مدیران، رتبه دوم را بین 25 ابزار مدیریتی دنیا به خود اختصاص داده است. این در حالی است که در سال 2015 این ابزار، رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود و این موضوع نشان‌دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان برای شرکت‌‌ها است. به منظور آشنایی مدیران کشور با این ابزار مدیریتی آنچه در ادامه می‌آید مختصری در مورد این ابزار است.
متن کامل [PDF 178 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1397/8/5 | پذیرش: 1397/8/5 | انتشار: 1397/8/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb