بر اساس گزارش شرکت بین و شرکا، در سال 2018 مدیریت ارتباط با مشتری از منظر میزان رضایت مدیران، رتبه دوم را بین 25 ابزار مدیریتی دنیا به خود اختصاص داده است. این در حالی است که در سال 2015 این ابزار، رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود و این موضوع نشاندهنده مدیریت ارتباط با مشتریان برای شرکتها است. به منظور آشنایی مدیران کشور با این ابزار مدیریتی آنچه در ادامه میآید مختصری در مورد این ابزار است.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
استراتژی و تحول دریافت: 1397/8/5 | پذیرش: 1397/8/5 | انتشار: 1397/8/5