دوره 30، شماره 316 و مهر و آبان - ( 8-1398 )                   جلد 30 شماره 316 و مهر و آبان صفحات 55-53 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


چکیده:   (1422 مشاهده)
تجزیه و تحلیل پیشرفته یکی از ابزارهای مهم و کاربردی مدیریتی است که در گزارش شرکت بین و شرکا، در سال 2018 رتبه چهارم را از نظر میزان استفاده در بین 25 ابزار مدیریتی به خود اختصاص داده است. این در حالی است که اهمیت تحلیل داده با توجه به واقعیت‌ها‌‌‌یی نظیر داده‌ها‌‌‌ی عظیم و فضای شدیداً رقابتی، بیش از گذشته شده است. در شرایط کنونی در بازار جهانی کمبود مهارت در تجزیه و تحلیل کسب‌وکار وجود داشته و عملاً مدیرانی که از داده‌ها‌‌‌ در تصمیمات مدیریتی و بازار استفاده کنند، می‌توانند شایستگی‌ها‌‌‌ی خود را ارتقا بخشیده و با کسب مزیت رقابتی از سایر رقبا پیشی گیرند.
 
متن کامل [PDF 107 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت عملیات
دریافت: 1398/10/11 | پذیرش: 1398/10/11 | انتشار: 1398/10/11

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.