دوره 30، شماره 317 و آذر و دي - ( 10-1398 )                   جلد 30 شماره 317 و آذر و دي صفحات 15-12 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بازاریابی چالشگر ؛ مفهوم جدید بازاریابی در سال 2020. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1398; 30 (317) :12-15

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-4118-fa.html


چکیده:   (1155 مشاهده)
بازاریابی چالشگر داستان احتمالات است. این مفهوم به عنوان یکی از مهمترین پیشرفت‌های فروش در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. اکثر افرادی که فروش چالشگر (دیکسون و آدامسون، 2011) و مشتری چالشگر (آدامسون، دیکسون، تومن و اسپینر، 2015) را خوانده‌اند؛ احتمالاً موافق هستند که بازاریابی چالشگر رویکرد جدید هیجان‌انگیزی برای استراتژی فروش است که بازاریابان B2B می‌توانند از آن استفاده کنند تا بتوانند با درک تغییرات ازهم‌گسیخته در بازار جدید؛ به خوبی حرکت کنند. با وجود محبوبیت و موفقیت بازاریابی چالشگر در صنعت، اکثر دانشگاهیان و اساتید فروش از فلسفه موجود در بازاریابی چالشگر آگاه نیستند. این ممکن است به دلیل درک غلط این مفهوم باشد. برای پرداختن به این شکاف دانش، این مقاله در تلاش است تا مفهوم بازاریابی چالشگر را از طریق پاسخگویی به سؤالات ذیل روشن نماید:
  • به راستی مفهوم بازاریابی چالشگر چیست؟
  • بازرایابی چالشگر چگونه آغاز می‌شود؟ چگونه توسعه می‌یابد و چه کسانی درگیر آن هستند؟
  • در نهایت بازاریابی چالشگر چگونه تئوری‌های بازاریابی پذیرفته شده فعلی را به چالش کشیده و آینده بازاریابی را محقق می‌سازد؟
متن کامل [PDF 196 kb]   (5 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1398/11/23 | پذیرش: 1398/11/23 | انتشار: 1398/11/23

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb